Na přání zákazníka jsme schopni do celkového řešení integrovat aplikace třetích stran. Jedná se zejména o softwarová řešení která nabízejí společnosti 2Ring, ATECO, Zoom International, RETIA, EasyTV.

 

2Ring

  • TAS - tarifikační aplikace poskytující přehledy telefonních volání, statistiky a další detailní informace, které pomáhají zpřehlednit podnikové telefonní účty.
  • NetFAX - Aplikace pro příjem faxů prostřednictvím zpráv doručených do vaší e-mailové schránky. Faxy lze odesílat z e-mailového klienta, CRM, MS Word, Excel.
  • IPPS - skupina on-line služeb, které rozšiřují možnosti IP telefonů Cisco. Služby aplikace je možné používat prostřednictvím IP telefonu, webového prohlížeče nebo kombinací obou možností
  • MACC- je unikátní nástroj na simultánní správu Cisco Unified CallManager-a více administrátory. Mimo této důležité vlastnosti, MACC také umožňuje plnohodnotné sdílení jedné instance CCM více společnostmi resp. pobočkami jedné společnosti

Detailní informace o všech nabízených aplikacích společnosti 2Ring naleznete zde.

 

ATECO

  • WIN-TEL - tarifikační aplikace poskytující přehledy telefonních volání, statistiky a další detailní informace, které pomáhají zpřehlednit podnikové telefonní účty. 

Detailní informace o všech nabízených aplikacích společnosti ATECO naleznete zde.



Zoom International

  • CallRec - softwarové řešení pro nahrávání hovorů v sítích Cisco IP telefonie a kontaktních centrech
  • ScoreCARD - Umožňuje plánovat a provádět hodnocení agentů s důrazem na jednoduchost ovládání a funkční výbavu. Skutečně komplexní posouzení díky sebehodnocení agentů.
  • ScreenREC - Zaznamenává souběžně hovory a obrazovky agentů pro lepší přehled o výkonu agenta, lepší hodnocení a školení
  • LiveMON - Slouží k příposlechu a komentování živých hovorů pro identifikaci silných a slabých stránek agentů a získání představy o chování zákazníků
  • SpeeREC - Spouští dotazy proti nahraným hovorům a generuje hotové sestavy s analytickými informacemi, na jejichž základě může vaše organizace podnikat další kroky
  • ScoreCARD - Plánováním a udržováním kontroly nad programem řízení kvality dosáhnete lepších dovedností agentů a vyšší úrovně spokojenosti zákazníků
  • WorkFORCE - Pomáhá organizovat personál kontaktního centra na základě historických dat o objemu hovorů ve špičce a mimo špičku

Detailní informace o všech nabízených aplikacích společnosti ZOOM naleznete zde.

 

RETIA

  • ReDat VoIP Recorder
  • ReDat Aplikační server a jeho moduly:
  • ReDat Catalog
  • ReDat VoiceProcessor
  • ReDat Catalog
  • ReDat VoiceProcessor
  • ReDat StorageManager
  • ReDat ScreenRecording
  • ReDat Encryptor
  • ReDat QualityChart
  • ReDat LineMonitor
  • ReDat CTI
  • ReDat Phone Control
  • ReDat API
  • ReDat MS CRM Connector
  • ReDat Exproler
  • ReDat SNMP
  • ReDat E-mail reporting
  • ReDat Dohledové centrum

Detailní informace o všech nabízených aplikacích společnosti RETIA naleznete zde.

 

EasyTV

  • EasyTV VoIP Antifraud - aplikace poskytující detekci nadměrného volání do drahých destinací než je běžné pro VoIP síť v našich podmínkách. Tento nástroj umožňuje minimalizovat finanční škody způsobené zneužitím VoIP sítě třetí stranou, počítačovým virem nebo neukázněným uživatelem pomocí automatizovaného zamezení volání přes Cisco hlasovou bránu po překročení přednastveného tresholdu na volání.

Detailní informace o všech nabízených aplikacích společnosti EasyTV naleznete zde.

Výběr informací z newsletterů:

Konference e-infrastruktury CESNET

Konference e-infrastruktury CESNET, proběhne online již od příštího úterý, tedy v termínu 20. - 22. 4. 2021.

Oznámení o ukončení prodeje firewallů Cisco ASA5506, ASA55508 a ASA5516

Oznámení o ukončení prodeje firewallů Cisco ASA5506, ASA55508 a ASA5516

Přihlašte se
k odběru newsletterů:

zde prosím vyplňte kolonky

Kontrolní otázka:
zadejte prosím slovy, kolik je
pět plus pět

Partnerství a certifikace:

Cisco VMware Veeam Flowmon Dell NetApp

"NAŠE ŘEŠENÍ PRO VAŠI KOMUNIKACI"